luni, 9 august 2010

Le Mans, Daytona, sau ....Mamaia!

...Sâmbăta, 7 august 2010 Bogdan Buga (imi) dă startul unui circuit in forţă la malul mării, mai exact ....La Mamaia! Motoarele se turau deja de la ora prânzului, când stimularea a ceea ce urma să se întâmple se efectua prin simple, dar dese îndemnuri telefonice! Primul echipaj ajunge pe litoral sâmbăta pe la prânz, unde începe să i a pulsul staţiunii şi să se pregătească de evenimentul mult aşteptat.... Fat Boy Slim pune muzică pe plaja de la Hanul Piratilor! Într-un final in jur de orele 22:00, mă urnesc din loc spre mare, avandul ca şi copilot pe "celebrul" doctor stomatolog Alex, cu care fac cunoştinţă....înainte cu 5 minute de plecarea in cursa! Detaliile de pe drum, de la malul marii şi de pe drum de la întoarcere, sunt cele care m-au incitat şi m-au bucurat, mi-au creat o satisfacţie adolescentină..libertatea şi diversitatea amănuntelor, îmi invadau fiecare por şi-mi stârneau parcă o nerăbdare isterică de a respira mai adânc, a privi mai in amănunt şi a simţii mai intens.  Hai să scurtam, ok?
Deci: 350 ron, 20 litri motorină, ford fiesta 1.4 tdci, la drum, polemici pe diverse subiecte, James Brown, Credence Clearwater Revival, Level 42, ani 80-90, putin funky house, autostrada libera, popas "Litro", sandwich, coca-cola rece, mai departe la drum, taxa de autostradă 11ron, ...intrăm in Navodari dinspre Nazarcea, aglomeraţie maximă in zona concertului,...mai departe...plătim taxa de staţiune 24h/4lei, trecem de barieră, facem brusc la stânga si parcăm la Ipanera, unde ne vedem cu Buga, Bivolu', Vopsitoru'..încă unii, una,...începem cu o Corona, ne mutam pe plajă!.... După ceva timp, apar şi fetele de la concert...Suzana, Ana, Alina şi un tovarăş Bog...bere, sucuri, bacardi breezer, noaptea pe plajă, 1 joint..2, 3...caterincă, photo shooting, fete, baieti, zgomotul valurilor, briza, shiva,...ce sa mai, tare rau!
Răpus de atâta d'aia, alcool, râs şi oboseală, aţipesc de dimineaţă cu ochii într-un cer cu nori superbi şi o lumina perfectă, mângâiat de o briză senzuală şi un fundal sonor înaripat!
La scurt timp, când dimineaţa începe să-şi intre realmente in drepturi, suntem treziţi de economia de piaţă şi trebuie să achitam "cazarea", asa că ...cafele, limonade, pepene rosu cu gheată şi.... hai in apa!!!! Surprinzător, o mare curată cu o temperatură a apei mai mult decât prietenoasă...
In jur de prânz, apare si "salvarea" mea Rox, cu care in scurt timp, când gaşca se sparge şi trebuie să ne scuturăm de nisipul de pe picioare, îmi iau rămas bun de la pescăruşi si poposesc in Constanta la Scoica, unde ....începe să mi se taie filmul. Norocul meu Roxana, preia fraiele acestui "Back Home Way" şi conduce in drum spre casă, oferindu mi posibilitatea de a mă împăca cu ficatul meu! Ok, ajungem in Bucureşti in jur de ora 17 şi ceva, mă despart de Rox la ea in fata blocului, după care ajung acasă şi încep procesul de recuperare.
DA, pot spune ca acest circuit in forţă, a fost pe cat de obositor, pe atât de incitant şi plin de viată!
Alina + al ei "contre jour", mâncarea şi băutura, combustibilul şi alte cheltuieli ...vreo 325 euro.......însă, aproape 24 de ore la mare...Priceless!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu