luni, 23 august 2010

...să moară să facă!

..Nu cred că am să greşesc când o să afirm sus şi tare că România e o tară de Cocalari! Da, sincer mă oftic...m-am născut şi am crescut aici...am amintiri, îmi plac tradiţiile româneşti pure...îmi place de Paste la noi...îmi place de Crăciun la noi...mi ar plăcea să-mi placă şi la mare la noi, însă indiferent ce am trăit eu in România copilăriei şi adolescentei mele...90% s-a evaporat. Cocalarii ăştia au apărut ca ciupercile după ploaie şi ...hai să zicem că...ciupercile după ploaie sunt un lucru plăcut, (sanki natură) însă ciupercile astea de care vorbesc eu aici, sunt Otrăvitoare!!!! Am mai scris eu odată mai demult..dar o să ma repet ...Cum dracu se face, ca într-o ţară care se vrea europeană şi apreciată, promovăm elemente precum adrian copilul minune, fernando de la caransebes sau paulică de la roman  (i-am menţionat pe toţi cu literă mică din lipsă de respect)..avem otv, manele, ...târgul vitan! Câteodată e caterincă şi mă amuz, însă aşa in particular, nu la TV ca ne-am făcut de râs definitiv! In fine, o să încerc să punctez cate ceva despre care am credinţa că reprezintă geneza acestui fenomen virusant! Da, sunt convins că totul a luat amploare de la o atitudine aparte, amestecată  cu o lipsă crasă de cultură şi educaţie,...şi uite aşa a prins rădăcini..unde altundeva mai bine decât într-un mediu prielnic şi anume...bazinul carpato-danubiano-pontic. Această groapă de gunoi a culturilor popoarelor înconjurătoare şi nu numai. Normal că la fenomen, i-a plăcut aici..m-ai înţeles? Ie fete frumoase, băieţii ie smekeri...ceeee să mai coaie, suntem bazaţi! Mă doare puţin...să mor io sora mea..când realizez că suntem poporul cu cele mai multe lanţuri de aur/cap de locuitor, cu cea mai mare vânzare de seminţe de floarea soarelui sau dovleac, cu cele mai multe podoabe expuse sub oglinda retrovizoare a maşinii...ajunge măăăăăă!!!! Să revenim la geneză! la ce coitze??? la geneză in morţii mă-tii!!!...să moară familia meaaaaa, auzi la ăsta...gemezăăăă!!! Taci in sloboz dă fraier!  Mai ţineţi minte când eram de-o şchioapa şi in faţa blocului existau ...(mai ales pe vremea lu' Ceaușescu) mici grupuri de copii..adolescenţi care o ardeau aşa la scara blocului povestind diverse? E, in majoritatea cazurilor, invariabil...hai nu la fiecare scară de bloc, dar aşa la 2 blocuri exista cate un personaj feminin mult râvnit de mase...hata model! in fine...ce vreau să spun este altceva referitor la subiectul nostru....de fiecare dată (ţin minte foarte bine) ...aşa cum stăteam noi la scară..pe înserat..se mai întâmpla, ca ..pe "miss popularitate" să vină să o scoată la plimbare cate un BMW sau Mercedes..ok.(râd deja) Nu ştiu cum se făcea, că de fiecare dată, cineva din grupul celor care atârnau la acea scară..in majoritatea cazurilor ..rupt in cur...avea următoarea remarcă: Să moară mama, ce să zic...a venit şi fraieru' ăsta să o ia pe zdreanţa aia afară...pisamas pe bemveu lui dă bulangiu! Stop cadru..Ta Naaaaaaa! Uite aşa cred eu ca a început totul!!!! Remarca asta spusă aşa cu o sprânceană in sus şi terminată cu o flegmă plină de atitudine.. pe trotuar, a dat naştere acestui virus! Este spermatozoidul Cocalarului post-modernist dacă vreţi! La mult timp după acest exemplu, care încă mai este actual şi in zilele noastre, au apărut pe rând... milion dollars club, nikita, şi restul... tot ce este shiny şi epatant, ne la locul lui, penibil sau grotesc...şi mai ţi-am zis ca pot să continui fără număr cu exemplile-astea..să moară copiii mei!!! Nu ştiu dacă sunt eu in măsură să emit vreun concept constructiv pentru eradicarea acestui flagel, însă mi-aş dorii sincer ca tot ceea ce se întâmpla, să se limiteze la un râs bun şi sănătos..cu haz... fără să genereze un rău iremediabil asupra naţiunii noastre. Gata in sloboz că v-am haladit!

5 comentarii:

  1. Declar sus si tare ca talentul tau narativ (nu ma indoiesc si de cel oratoric) e incontestabil, aproape ca m-am tavalit pe jos de ras!!! :)))))) Super tare, bravo pt tot!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Sa moara sa faca, de nu ti multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. hans...
    sa moara sa faca daca nu aveam mai multe pretentii de la tine
    Poza are cel putin 10 ani si daca nu ma insel e facuta pe plaja de la steaguri in
    Neptun.
    Cat priveste discutia despre cocalari mi se pare putin deplasata...daca nu crezi poti sa suni la Madalin sa ceri niste detalii despre cine sunt si ce inseamna COCALAR!
    pana atunci sanartate si noroc VERE!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga "vere",

    In primul rand, parerea despre cocalari, imi apartine si nu ti pot spune decat ca ...e dreptul meu sa am ce parere doresc. Cat despre cine esti, ar fi frumos sa te prezinti! In speranta ca nu te-am lezat pt a 2 a oara, astept detalii cu privire la deranjul provocat!

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu se gaseste cate unul sa critice..normal..si bineinteles cu anonim...celor carora le place, comenteaza mai putin...Referitor la articol, e bine sa mai vezi pe cineva din cand in cand ca se revolta, ca toti ne-am saturat...dar eu sunt optimista..orice chestie are un inceput si un sfarsit..asa a avut si Imperiul Roman...si cocalarii astia nu merita o asa comparatie..prin urmare..sfarsitul e pe vine..si de-abia-l astept :)

    RăspundețiȘtergere