sâmbătă, 29 octombrie 2011

Jesus e BAIAT !!!


Câteodată, o privire, un gest sau un parfum... mă lovesc atât de plăcut și atât de tare, încât realmente ameţesc! Atracţia este atât de puternică, încât cred că nici Newton nu o poate explica. Timpul parcă stă in loc, iar eu levitez cu toată fiinţa mea, trăind plăcerea teribilă ce-mi pupă sufletul. Imediat, frumosul îmi face un videoclip in cap și nimic nu mă mai interesează in secundele acelea! Sunt cotropit!!!! Sunt personajul principal al acestei senzaţii de vis! ...Plutesc pierdut și fericit in mijlocul acestor stari! Mi-ar plăcea să existe o unitate de măsură pentru sentimente! ....hai, că ar fi tare!!!!! Să ai cum să ştii cat de profund este un sentiment anume...mai ales la cineva drag. Sunt convins că ar fi benefic pentru natura umană! După toate aceste frumuseţi de care mă lovesc, o satisfacţie teribilă apare atunci când realizez că am norocul să împărtăşesc "minunea" cu cineva drag...şi chiar dacă nu am aparatul de măsură pentru a mă edifica.... înţeleg că atunci când zâmbeşte cu ochii închişi, există posibilitatea să perceapă acel frumos, poate la fel ca mine....când trupurile noastre dansează pe o muzică inventată de noi ...cand vibrăm la aceeaşi intensitate și trăim talentul de a ne lăsa duşi de val....când parcurgem acel moment (in general, momentele astea nu sunt foarte lungi la o anume intensitate) cu o dorinţă nemaiîntâlnită de a despica fiecare detaliu și amănunt in miliarde de particule generatoare de satisfacţii unice..... pană la epuizare! Sunt recunoscător și extrem de fericit atunci când mă gândesc la frumosul ce mi se întâmplă.. când mi se întâmplă....la faptul ca sunt înconjurat permanent de cate o amintire a unei experiente unice...Chiar și după ce actul in sine se consumă și sunt poate la volan sau la o cafenea...am mirosul parului ei ce-mi tine sinusurile in armonie... amintirea atingerii pielii care poate crea dependentă, şoaptele in ureche sau ...multitudinea acestor senzaţii, care...mixate cum trebuie, mă pot face să cred că divinitatea este o certitudine, iar Jesus este tovarăşu' meu!

Un comentariu: