miercuri, 4 august 2010

No comment...again!

..Bărăgan, iulie, anul de gratie 1807...pe la prânz...
Iancu Jianu' calare pe cal, se deplasa agale, istovit de caniculă. La un moment dat, apăsat de monotonie şi căldură insuportabilă, calul îl întreabă:
Calul: - Bai Iancule, fă şi tu frate un joint să ne mai relaxam şi noi, să-ţi trăiască mă-ta!
La auzul acestei propuneri, Iancu, drept in şa, mândru şi cu sprânceana 'n sus, răspunde:
Iancu': - Bai băiatule, nu se poate! Eu sunt Iancu Jianu', conducător vestit! Trebuie să fim lucizi in caz că apar turcii, ai înţeles?
Calul: - Fratello, hai să ţi zic ceva....înainte să fiu calul tău, eu am fost calul lui Harap Alb şi am mâncat jăratic, asa că stai cuminte că sunt bazat...mie cum mi-ai dat pinteni, am tzashnit ca vântul şi ca gândul...nimeni nu ne va prinde!!!
Plăcut surprins de ceea ce aude, Iancu se încumetă şi face un Joint subţire, pe care începe să-l poştească împreună cu calul. După o scurtă perioadă, uşor luat, Iancu are un moment de luciditate, se ridică in scăriţe... şi uitându-se in zare exclamă:
Iancu': - Se vede un nor de praf...sun turcii...să mergem calule!!!!!
Calul (şi el uşor luat) se uită şi spune:
Calul: - Sunt departe boss, stai liniştit că mai au pana aici! ...mai fă un joint că nu e problemă...mie cum mi-ai dat pinteni, am tzashnit ca vântul şi ca gândul!! Convins şi de data aceasta, Iancu, nici una nici două, mai face un joint şi se apucă de el împreună cu calul său. După o altă scurtă perioadă de "relaxare", Iancu are din nou un moment de luciditate, se ridică iar in scăriţe şi privind in zare, spune:
Iancu: - băi calule, hai să fugim frate, că ăştia se apropie in viteză...sunt multi rău...să fugiiiim!!!
Calul, vizibil afectat de iarba miraculoasa, se uita si el cu ochii întredeschişi şi spune:
Calul: Hai mă, să-ţi trăiască mă-ta, nu vezi ce departe sunt...mai au pană la noi!...mai fă un joint să ne răcorim că nu e problemă...cum mi-ai dat pinteni, am tzashnit ca vântul şi ca gândul....nu ne prinde nimeni!
Nici bine nu termină de vorbit, ca Iancu îl şi aprinde pe cel de-al 3 lea joint si..iar poştă cu calul sau minunat!
...După o alta scurtă perioadă, luat de cap serios, Iancu' are un alt moment de luciditate, se ridică clătinându-se uşor in scăriţe, şi cu un ultim efort spune:
Iancu:  - Să fugim acum...turci sunt foarte multi şi foarte aproape...sa fugiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!!!
Calul, care era de-a dreptul spart, se uită şi el şi spune la rândul lui:
Calul: - Ai dreptate Iancule...tine-te bine in hăţuri şi dă-mi pinteni să ţâşnim ca vântul şi ca gândul!!!
Zis şi făcut, Iancu' îs ia poziţia de "decolare" şi da pinteni calului, îndemnându-l şi verbal..Di, calule di!!!!! Moment in care ...panică, calul înţepeneşte şi cade într-o parte!!!!
Black Out total!!!!! ....însă după o perioadă lungă de timp, revenindu-şi uşor, Iancu observă că este intemniţat şi ţinut in lanţuri, undeva într-un beci! Realizând cele întâmplate anterior, se enervează şi lovind cu piciorul calul ce era şi el leşinat undeva tot in acel beci, i se adresează nervos:
Iancu': - bai futu-ţi morţii ma-tii de junk-ist, nu ai zis mă că ai mâncat jăratic şi ca ţâşneşti in morţii tăi, ca vantu' si ca gandu" ...si ca nu o să ne prindă nimeni??????
la care calul semi leşinat si cu o expresie a feţei..de prost, răspunde:
Calul: - Pai da băi Iancule, dar când mi-ai dat pinteni, m-ai lovit in operaţie, să moară mama!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu