sâmbătă, 25 septembrie 2010

Made in Romania!

Ora 2.....2 şi ceva fix...era cat p'aci să sting calculatorul şi să mă bag la somn, când....BANG, direct in tâmplă sunt lovit violent de un clip postat de Leanţa, pe Facebook!!!!                 Pauză!                   Băi nene,............ Graaaaaaaaaav!!!!!!!!!!!!!! Nimic nu e mai grav in România decât .... "penibilul adus la rang de artă" de către unii, pe care poporul ăsta, ii consideră vedete! Am auzit o legendă care spune, că cică ....Dumnezeu odată a explicat unui apropiat cum a împărţit el talentul in lume...Nemţilor le-a dat talentul de a fi recunoscuţi in domeniul auto, al preciziei şi al calităţii...Francezilor le-a dat puţină gastronomie, romantismul...pe Eiffel.... Italienilor le-a dat moda, o limbă frumoasă, Ferrari şi pe Monica Bellucci..........Americanilor, talentul de a monopoliza planeta dpdv showbiz, Coca-Cola, pe James Dean.... pană şi Chinezilor le-a dat. In ciuda faptului că nu au niciun talent...le-a dat ambiţie şi putere de muncă şi ....tot le-a dat ceva!!!! Am super spume că pe noi ne-a lăsat cu Liviu Varciu, Adelina Pestriţu şi... Vă rog frumos să nu mă mai instigaţi să dezvolt exemple!!!! E trist rău să conştientizezi lipsa totală a talentului, mai ales când se fac eforturi pentru a se demonstra că există! NU AVEM NICIUN TALENT IN NIMIC!!!!!!!!! Mă oftic, dar asta e realitatea! Mă mai mir de ce sunt promovate numai non-valori, retardaţi şi prosti fără haz...Păi de unde băi nene, dacă nu avem Talent??? Dacă majoritatea popoarelor enumerate mai sus au ceva palpabil şi de apreciat, gândiţi-vă doar la un singur aspect minor, dar care vă poate răspunde la muuulte întrebări....... Ei îşi educă copiii cu poveşti ale unor eroi precum: ..Peter Pan, Tom Sawyer sau Superman, eroi care stimulează constructiv personalitatea unui copil,  prin isteţime, curaj şi multe alte calităţi de lider!  Noi o avem pe Măriuca cea împuscată in cap, pe Păcală, Tândală şi pe curva aia de "fată a babei şi a moşneagului"!!!!!...hahahahahahaha. Atât, ce să mai.......Mă duc dreaaacu in treaba mea!

P.S.:Va rog frumos să urmăriţi clipul cu pricina şi să trageţi singuri concluzia!!! http://www.youtube.com/watch?v=gn0NJhyFIWE




5 comentarii:

  1. Esti un tip talentat, mi-ai captat atentia, cu toate ca eu nu citesc bloguri. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Referitor la educatia noastra primara sa nu uitam de Miorita, Ursul pacalit de vulpe, Capra cu 3 iezi, Lostrita, Moartea Caprioarei, Fefeleaga si Baltagul. Las-o-n mortii ma-sii de creatie literara si de morala. Toate fac referire la dat in cap unu altuia si smenareala. Daca nu era Eminescu, chiar ca nu aveam nimic in aria asta. Cat despre media, e lectie de la americani. Gustam numai cacat pt ca avem cacat in cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alex: hahaha, asa este!!!! Suntem un popor de cretini, de slugi si de barfitori!!! In absolut toate "operele" enumerate de tine, esste vorba de o tzeapa sau un smen! Groaznic!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. mai ai mult de citit baiete, mult prea mult, sfatul mu e sa incepi de azi sa citesti ca pierzi timp pretios scriind pe blog si poti sa il folosesti altfel

    RăspundețiȘtergere
  5. Măi Liviu sau dragă Adelina...Nu-mi pare rău că v-am enervat! Totuşi când mai daţi comment-uri şi criticaţi un text de pe un blog, încercaţi să vă şi semnaţi! ..Asa dacă aveţi onoare, mândrie...că talent tot nu aveţi!

    RăspundețiȘtergere