luni, 27 februarie 2012

Frumusetea conteaza !

Am ajuns in jurul pranzului in zona Mogosoaia, unde accidental, am avut un scurt dialog cu un domn ce brusc a inceput sa mi spuna cu o oare si ce dezamagire, despre constientizarea pierderii valorilor umane in societatea actuala. Nu mare mi a fost mirarea sa ma regasesc in... cam acelasi folder cu dezamagiri, privind si constientizand cum "evolueaza" prezentul relatiilor interumane si nu numai. Am scris la randul meu in mai multe posturi si statusuri ...si pe blog si pe facebook, despre traiul in viteza, despre distrugerea valorilor umane, despre nocivul efect al multor corporatii ce realmente dizolva cu buna stiinta statutul de homo sapiens, adevaratele valori, adevarata arta si frumosul in toate formele lui. Multi ati spus ca exagerez insa eu continui sa cred ca suntem pe un drum gresit, care inevitabil ne va duce la colaps. Va rog sa urmariti filmul documentar de mai jos si sa reflectati cu atentie si sinceritate. Va multumesc!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu