joi, 29 iulie 2010

No comment!

Bulă astepta pe holul maternităţii unde soția lui se afla in focurile facerii. După o perioadă bună de timp, un doctor intre doua varste si îmbrăcat cu un halat alb, se îndreaptă spre Bula si i se adresează:
- Domnu' Bulă, felicitări, sunteţi proaspătul tată al unui băieţel! Să vă trăiască!!!!
La auzul acestor vorbe, Bulă plin de emoţie, ii răspunde doctorului:
- Domnu' Doctor, să vă dea Dumnezeu sănătate! O veste minunata mi-aţi dat...vă mulţumesc!!!
Văzînd ca Bulă este un om comunicativ şi maleabil, doctorul i se adresează in continuare:
Dr: - Domnu' Bulă, ştiţi, există o mică problemă!
Bulă: - Ce vreţi să spuneţi cu asta domnu' doctor?
Dr: - Incă nu ne-am dat seama, se pare că este un virus nou...chiar am solicitat intervenţia unui grup de cercetători de la NASA...copilul dvs, s-a născut fără maini!
Bulă stupefiat: - Domnu' doctor, cum e posibil asa ceva, sunt şocat, mă uimiţi..cum este posibil???
Dr: - Va înţeleg, dar după cum v-am explicat, pană şi pentru noi este ceva nou...de aceea am chemat grupul de cercetători de la NASA.
După circa 20 de secunde, Bulă oarecum resemnat şi încă sub influenta puternicelor sentimente de bucurie ii spune doctorului:
Bulă: - Ok domnu' doctor, asta este situaţia...nu am ce să fac, o să-l iubesc asa cum este...chiar şi fără maini...e copilul meu, sange din sangele meu...asta e...cand as putea să-l văd pe micuţ????
Dr: - Domnu' Bulă...să vedeţi...am omis să vă spun un alt lucru..ştiţi, copilul dvs, de fapt nu are nici maini, nici picioare!!!
Bulă la un pas de atac cardiac: - Cum domnu doctor, cum se poate asa ceva???? Vă bateti joc de mine??? este cumva o glumă?????
Dr. afectat: - Domnu Bulă, va rog să mă credeţi ca nici nouă nu ne este uşor deloc....un grup de cercetători de la NASA, este chiar acum in drum spre noi, pentru a încerca să elucidam acest caz, acest virus....
Bula ameţit după alte 2o de secunde: - Domnu doctor, asta este situaţia, nu am ce să fac...este copilul meu asa cum este...sange din sangele meu...o să-l iubesc asa cum e!...cand as putea să-l vad???
Dr: - Domnu Bulă, mi-e teamă că nu mai pot să va iau pe ocolite, asa că o să va spun adevărul in totalitate!!!! Copilul dumneavoastră nu este defapt decat un cap..da, da..cum aţi auzit...este un CAP şi atat!..fără maini, fără picioare, fără corp...doar un CAP! Imi pare rău să va anunţ, însa după cum am mai spus, mă repet..este vorba de un virus necunoscut...nu ştim încă care este situaţia...de acea am solicitat intervenţia grupului de cercetători de la NASA!

Ameţit şi aproape leşinat la auzul acestor vesti cutremurătoare, Bulă îşi trage răsuflarea cu un ultim efort şi după circa 20 de secunde ii spune doctorului: - Ok domnu' doctor, dacă spuneţi că asta este adevărul in totalitate si fiul meu nu este defapt decat un cap,  nu am ce să fac şi o să-l iubesc asa cum este...sange din sangele meu!!!
Zis si făcut, familia Bulă se întoarce acasă începînd să se ocupe de buna creştere a micuţului (cap)
..Dupa vreo 5-6 ani, in ajunul Crăciunului, Bulă se întoarce acasă tarziu in noapte, moment in care soţia şi copilul (capul) dormeau cu gandul la ziua ce urma să sosească.
Vrednic din fire, Bulă se apucă şi ornează bradul într-un mod excepţional, după care aşează cutiile cu cadouri frumos colorate şi împachetate, sub brad.
A 2 a zi, dis de dimineaţă, copilul (capul) se trezeşte, şi...nerăbdător şi plin de emoţie...sare din pat...ţopăie in sufrageria unde se aflau bradul şi cadourile...sare pe cutii...rupe cu gura celofanul şi hartia cu care erau împachetate cadourile...deschide cutia...şi exclamă: Sa moara mama, iar căciulă?????????

2 comentarii: