vineri, 29 octombrie 2010

Jurnalism, Media, Romania!

Sunt tot mai confuz şi în acelaşi timp mirat de cum sunt unii în stare să genereze false impresii la maxim. M-am tot abţinut şi m-am tot forţat să ofer diverse circumstanţe personajului Mircea Badea, dar din păcate nu mai pot. Am înţeles de-a lungul anilor că băieţaşu' ăsta se doreşte a fi comic, ca îşi doreşte să aibă păreri personale şi că se luptă de ceva ani să fie luat în considerare, însă dacă vede că nu merge în spagat şi sfoară, acum vrea să ne convingă că face podul, când el de fapt, stă ...capră????? Cum să-l cred eu echidistant şi independent în opinii şi în exprimare, când realitatea ...vorba lu Gigi...pe plan economic el o suge lu' Voiculescu???  ....Cum să cred?? Nu vrea sa fiu cârcotaş şi nici să-i dau în gură (presei), un subiect ce cu siguranţă i-ar trezii băieteala şi smardoiala în monologul lui de la biroul singuratic, însă chiar nu-i spune nimeni ca emisiunea lui se difuzează în prezent, iar freza lui e ca a lu' Bobby din Dallas?? Chiar crede că..... cu costumele alea nasoale se va autointitula vreun Jay Leno mioritic???? Serios acum ....e băiat tânăr, am înţeles că face şi sport în mod regulat, ....e vizibil faptul că suferă de ninja...ca deh, d-aia cred că l-au plăcut şi japonezii aia de la Toyota, nu? In fine, apare aseară la minunata emisiune Sinteza Zilei de pe Antena 3, unde cu un alt jurnalist de marcă şi anume Ciutacu, dar supravegheaţi îndeaproape de celebrul director al postului, Gadea, se apucă şi bat câmpii într-o manieră deranjantă, deoarece..vorba aia...ori suntem jurnalişti, ori nu mai suntem. Cum să o arzi în caterincă şi în băieteală, când pe tine de vede o tară întreagă??? Nu le-a zis nimeni că e diferenţă intre caterincă şi jurnalism?????  Nu vreau să comentez despre lipsa totală a carismei, despre dimensiunile ciudate ale capului acestui director de post, numit Gadea si nici de modul important şi superior în care Mircea Badea o arde la mişto în vedetismul lui de a tot cunoscător. Ar fi însă normal, ca cei din conducerea Antenei, trust ce se vrea respectat şi lăudat, să se sesizeze şi să i-a măsuri, ....pentru că dacă trendul este să faci dintr-o emisiune ce se vrea serioasă ...ca o "sinteză a zilei", într-una de caterincă şi golăneală (sanki cultă), mai bine să invite în studio un personaj autentic, ca acela cu ...perversa de pe Târgu Ocna. Ala barem e natural şi de la mama lui, iar rating-ul ar putea fi ....considerabil mai ciumec. In fine, mă oftic că jurnalismul sau statutul de prezentator TV în România, se confundă cu actele de măscărici ale domnului Mircea Badea...Nu înţeleg pe ce criterii sunt aleşi aceşti prezentatori TV....că nah, mă mai uit şi eu la Italieni şi la alte posturi TV...unde ţi-e drag să vezi un prezentator de emisiune ca Fiorello, Elisabetta Canalis sau Manuela Arcuri...şi mă întreb atunci....ce caută Gadea pe post, cu muia aia SF şi lipsa totală a talentului unui prezentator cu clasă...de nume nu mai zic nimic. Am înţeles...acum trebuie să mă culc pe o ureche şi să zic tipic româneşte...lasă băi nene că merge şi asa...ce are????? Insă e puţin aiurea să vezi că la unii merge şi la noi nu...că la ei ...media este aproape ....artistică, iar la noi carnatul ala ipocrit de Mircea Badea, în loc să se scălâmbăie în gura mă-sii, o face pe nervii nostrii, în gura presei. Ce să mai, o las asa acum şi renunţ să-l mai ironizez, că deh, ....ar fi ....un fleac!


4 comentarii:

  1. dar tu pari si tu frustrat tinand cont de remarcile pe care le faci in postul de mai sus, si inca o remarca, cand ai pretentii de a scrie pe blog, invata mai intai sa scrii corect in limba romana, si abia mai apoi sa emiti pareri despre diversi prezentatori de tv, tiand cont de faptul ca badea, chair stie lb romana. (verbelela conjunctiv se scriu cu doi "i", să i-a măsuri (sa ia masuri, exista verbul "a masuri"?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubito, este adevărat ca nu am un editor şi-mi redactez textele singur, iar aici există posibilitatea să avem gresezi de tipar. Suntem pe un blog în pula mea, nu la Herald Tribune. Cat despre părerea ta personală şi frustrările mele, fi talentată şi fă o cu mândrie, nu ca o anonimă! Te pup făi!

    P.S. Să-ţi mai explic de ce m-am adresat la genul feminin?

    RăspundețiȘtergere
  3. p.s. uitat de la anonima-si daca nu ai editor ce ......inseamna ca nu poti invata sa scrii?:)))

    RăspundețiȘtergere