marți, 9 noiembrie 2010

Men are the new Women

...asta scria aseară ca status pe Facebook, o prietenă de-a mea. Acum, indiferent dacă există şi bărbaţi BĂRBATI, imaginea de ansamblu o creează majoritatea puţoilor ăştia ce se cred trendy şi cool, abordând nu numai o vestimentaţie de gay, ci şi o atitudine groaznic de feminină. Să nu mă înţelegeţi greşit...am terminat un liceu de artă şi sesizez frecvent sensibilităţi constructive artistice, pe care le admir...creativitate şi pasiune, însă mi-e teamă că ceea ce primează şi degenerează în timpurile actuale, este de fapt o falsitate promovată ...sub masca fashion-trend-lifestyle-ului autohton şi nu numai. Ok, în esenţă, problema este alta...această diminuare a masculinităţii, duce la un dezechilibru în relaţiile interumane intre sexe. Mă tot lovesc de multitudinea asta de poze expuse pe FB, de la diverse evenimente ce au loc în Gaia sau alte locaţii ...unde se strâng aceşti asa zişi trendsetteri "sensibili" şi filiformi, feminini şi afectaţi ....şi mă îngrozesc!!!. Dacă societatea actuală ar promova realele valori artistice şi nu numai, dacă conştientizarea unor aspecte fiziologice naturale ar diminua ipocrizia ...mai pe scurt, dacă Pu*a din spatele retinei fiecărei femei, ar fi un ideal demonstrat şi nu inhibat, cu siguranţă actualele Piz*e cu statut de băieţi, ar fi normal să se preocupe mai mult de nişte serii de flotări executate zilnic şi nu numai de a fi drăgălaşi în poze pe la petreceri pompoase...nu de alta dragele mele, dar cu certitudine, v-aţi simţii mai bine şi chiar satisfăcute de ei în poziţia misionarului, unde în afară de un falus vânjos, mai e nevoie şi de puţin biceps, triceps, talent....Ce să mai... Vă spun un secret....Ca bărbat, mă simt atras de fete/femei ce prin calităţile şi senzualitatea din dotare, stârnesc dorinţe şi pasiuni extraordinare în mine. Cum dracu să stârnească ceva intr-o femeie ca Monica Bellucci, un personaj "masculin" ca cei din poza de mai jos????


 Foarte adevărat...gusturile nu se discută, însă eu cred că există un etalon de masculinitate, la fel cum există şi unul valabil pentru eternul model de sexualitate şi senzualitate feminină. Dacă pe vremuri, aceste modele se identificau prin intermediul unor vedete ca: Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Dean Martin sau Elvis Presley, în prezent, degenerarea se luptă să mă convingă ca Justin Bieber sau vreo anorexică precum domnişoara "cool" din imagine, sunt realele modele actuale


Ok, poate e vorba de educaţie şi de perioada în care gusturile se formează...poate că viteza în care trăim, amestecată cu stres şi pragmatism excesiv se regăseşte nu numai în stabilirea calităţilor şi particularităţilor atractive la cele 2 sexe, însă cu certitudine pentru mine, Monica va rămâne veşnic "Fată", iar Tony Ward, modelul de Bărbat BĂRBAT!!!!


P.S. 1.Propun ca în locaţia Gaia Boutique Club să scrie citeţ pe uşa de la intrare:  Girls Club
           2. Acest articol reprezintă o părere personală ....scrisă într-o manieră personală.
           3. Mulţumesc Dianei Enciu pentru inspiraţie!

6 comentarii:

  1. Razvane,le-am citit pe toate si au scanteie,au acel ceva care iti atrage curiozitatea,au personalitate,au atitudine pacifista,au curaj, ceea ce lipseste muuuult azi.Mi-as dori sa citesc o romana mai dulce,ci nu aia dura pe care o vorbesc mai toti acum:brazda,pizma etc Miruneasca

    RăspundețiȘtergere
  2. Tony Ward pt ca seamana cu tine? :))
    Fugi in Grecia inapoi, ei inca pastreaza valorile masculine clasice, de aia au barbati asa buni :))

    Galaxy loves you, too

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca aratam pe sfertul lui TW, ma lua Grecia la ea! :)) Cat despre plecat....nu e timpul acum. mai am lucruri de infaptuit p aici! Anyway Galaxy... Who are you??? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vezi ca traim in zilele in care barbatii de 140 de kile fac leasing la Matiz rosu si labarii strambi de 40 kile fac senzatie si valuri printre cluburi si pizde. Am eu unu in minte, dar din respect pt Directia 5 tac :)

    Golanu

    RăspundețiȘtergere
  5. labaru' asta mic de patruj de kile, are cumva paru' in ochi si o atitudine asa de junky???? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam da, daca nu bate vantu in parcarea de la Butic :))

    RăspundețiȘtergere