vineri, 21 ianuarie 2011

Revenire?

Jur ca nu am mai avut chef sa scriu nimic!!!! ziua s a micsorat, orele zboara cu viteza iar eu in relatia cu timpul sunt ca un copil ce se roaga de mama lui, sa l mai lase putin la joaca. Am trecut prin diverse momente, stari si situatii. Am mai facut niste petreceri...am ras, m am imbatat, m am si certat, ...am mai iubit putin...poate inca mai iubesc....am facut revizia la masina....nu stiu ce sa mai zic....sunt intr o relatie proasta cu anotimpul asta rece...nu stiu daca ne am halit vreodata. Mint!....ma imbuneaza ce i drept in fiecare an, in momentul in care aprinde orasul cu nenumarate luminite, cheama colindatorii pe strazi si ma imbratiseaza cu mireasma  sarmalelor proaspat scoase din cuptor. In fine, sarbatorile de iarna au trecut! Acum....incerc sa mi stimulez bulbii frazelor din capul meu, ce mi ar placea sa incolteasca odata cu venirea primaverii si ma gandesc optimist la pofta de scris ca la o frumoasa fata ce ma pupa pe obraz. Poate ca mi e putin frig in suflet si poate ca inca sunt pe "mute", insa o sa incerc sa fiu mai activ si sa ma reimprietenesc cu tastatura mea.
...aaaaa, era sa uit...scuze pentru lipsa diacriticelor, insa sunt nou pe Apple si inca nu am deslusit taina folosirii lor. Curand insa ....

Noapte buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu