vineri, 28 ianuarie 2011

contrasens

...Da! Poate ca a fost un flash! Poate ca a fost o acumulare de ....strepezeli ale dintilor! Toate aceste "iritatii" sunt de fapt nepotriviri de feeling si atractivitate! Ok, hai sa nu o iau razna si sa incep sa detaliez putin zic!
Ma trezesc de dimineata in ideea de a concluziona cateva lucruri ce mi le propusesem sa le rezolv astazi (n.r. - 27 ian 2011). Ok, si????? ....ori am devenit un ne-adaptat la timpurile actuale, ori lumea a luat o razna! Nu ma plang, serios! Traim contra cronometru? Ok, realizarile materiale sunt de bun augur, insa ...atat? Aer in piept, entuziasm...si? Comercialul a devenit un cacat nederanjant deja. Isi face treaba, vinde si atat. Oamenii cu cod de bare pe ceafa se inmultesc alarmant. Compromisurile si interesele meschine fac legea, iar falsitatile comportamentale traduse in bun simtz ..vezi Doamne...sunt asa, o forma de atractivitate in "lumea buna". Stiu, majoritatea dintre voi va simtiti cu musca pe caciula si din instict, dar mintindu va, o sa spuneti: Frate, esti nebun ...ce ai? Incerc ca un cretin sa stimulez anumite stari sufletesti, sa zambesc anumitor profile, sa insuflu trairi demult apuse si sa trasez un mod de relationare mai uman, dar de la o zi la alta, incep sa mi dau seama ca entuziasmul si dorinta mea de a intalnii reactii pur umane, e pe cale de disparitie. Majoritatea celor mai "amarati" sau din clasa mijlocie, si au vandut sufletele in rate la banci, iar cei ce se cred high class, au zet uri si facturi in loc de sentimente. Bucurestiul, Romania....a devenit un Hypermarket! Absolut orice asa zisa traire are un pret! Ok, nu asa de direct si de la vedere este buba pe care o zgandar, ci faptul ca in dorinta lor eronata de progres, aceste specimene, procreaza si transmit semenilor lor, forme si concepte de viata din plastic! Of, cate exemple imi vin acum in cap, insa kiar nu sunt atat de critic! Oamenii din ziua de azi, nu mai au niciun talent...sunt dezorientati si manipulati de cele mai josnice forme educationale false, de cele mai de cacat lozinci...sunt limitati atat spiritual cat si comportamental. Low fat, No sugar, Press here, Use a condom... of! As face o campanie cu niste slogane gen.....Saruta ma acum! Ia ma in brate! Te mai gandesti la mine? Hai ma, suna ma! Mi a placut, ai zambit!
Cred ca omul a fost "programat" sa fie om si nicidecum o unealta a unui sistem stresant si muist! Revista cutare ma invata sa agat fete, alta imi spune cum sa dau burta jos....alta imi sugereaza sa ma abonez la ea, deoarece viata mea va fi mai buna...iar pentru asta imi da o sapca sau un deodorant cadou! Ce si cum sa mananc???? Aaaa, brosura cutare, sigur! Mai exista oameni care iubesc neconditionat? Mai exista prieteni adevarati? Mai existam?
Ok, poate am fost evaziv, haotic si kiar anapoda, insa pentru cei ce ati inteles, e pacat si groaznic pentru urmasii nostrii, faptul ca pentru anumite sentimentele extraordinare ce stau la baza structurii umane, exista "antidot" prin administrare pe cale orala! Gata, ma retrag! Pa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu