marți, 1 februarie 2011

Romania, sa ti fac dragoste in gura!!!!!!

Da ma ...asa, si???? Mi ai ridicat masina, mi ai stricat programul, mi ai luat 869 lei, m ai pus pe drumuri si ma faci sa cred ....de fapt m ai convins, ca ai un sistem de cacat cu oameni de cacat!!!! Imi merit soarta de nostalgic nebun, indragostit de locurile natale si de traditiile cu care am crescut. Ok, am inteles!!!! Valorile alea cu care am copilarit si tot frumosul acelei perioade ...Au murit!!!!! Romania, esti o curva musita, care i sugi pula Europei si nu numai!!!! Asta esti!!!! Sa i trag la muie lu' Basescu, Boc si tuturor muistilor astora, care se cred conducatori si lideri ai unui popor, pe care in loc sa l faca sa prospere, il distrug incet si sigur, zi de zi!. Poate ca sunt nervos si reactionez gresit, insa tot ceea ce pot sa ti spun din suflet, este ca esti.....praf! Poate ca daca inca un milion de oameni care inca mai traiesc in tara asta (verticali si constienti), imi vor da dreptate, iti doresc ....nu ce ti a dorit Eminescu in poezia lui ci ....altceva ;)! In orice caz, asa ca sa fac haz de necaz, ca ....daca din intamplare o sa intri in vreun razboi cu un alt stat, o sa fi cucerita de o firma de bodyguarzi din insulele Feroe, or sa se prezinte stirile in ungureste la ProTV, sau vei ajunge sa ai temperaturi mai rele ca in Sahara si un climat seismic mai rau ca 'n Japonia, ....sau poate.... un seic bogat va decide ca vrea sa se circule pe sens invers ca in Anglia, ca asa vrea...."banii" lui, o sa te sun pe fix, o sa rad si o sa inchid...date 'n mortii ma tii Romania!!!

Acesta NU este deloc un pamflet, ci o realitate trista!!!!!



6 comentarii:

  1. Da' ti-au ridicat masina pentru ca ai parcat ilegal, nu? Eu zic sa nu aruncam cu cacat in stanga si in dreapta cand tot noi gresim.

    RăspundețiȘtergere
  2. E dreptul tau sa crezi ce doresti anonimule! Nu stiu daca ai idee, insa in Romania sunt 1500000 de automobile inscrie si doar 450000 locuri de parcare ;). Ideea este ca e anormal sa ti ridice masina, sa te puna sa platesti o caruta de bani, sa ma faca sa ma interesez unde este "depozitata" si sa ma puna sa vin sa o iau de la mama dracului. Blokeaza mi roata si da mi 1000 euro in conditiile in care pui la dispozitie parcari, indicatoare si nu sperii propietarul autoturismului luat cu japca. Eu am parcat intr o zona unde nu exista un indicator care sa te anunte ca 50 de metri inainte si dupa semafor, nu se parcheaza. Chiar si asa eu eram ....sa zicem pe la 45. Nasol este ca sunt prea multe lucruri gresite in Romania, si ca romanii sunt de cacat si se comporta cum s au comportat toata viata lor...niste sclavi perversi si oportunisti, fara caracter si mandrie nationala! ...apropo, de ce nu te semnezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca e asa cum zici tu anonimule. ca a parcat ilegal, te rog da un sfat si soferilor care vor sa parcheze legal cu locurile unde se poate parca. Razvane, ai dreptate. Daca nu te-ai obisnuit inca, in Romania nu poti face nimic normal, legal fara sa-ti rupi gatul, e grav. daca totusi esti "nostalgic nebun, indragostit de locurile natale si de traditiile cu care am crescut" fa-ti niste poze si pune-le in rama in casa ta de pe malul oceanului unde duci o viata decenta.
    T-C V

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Razvan, ai mare dreptate, dar putini inteleg pe deplin situatia in care suntem.
    Mi-am dat si eu seama demult in ce tara traim: frumoasa, pitoreasca, bogata, dar aflata pe o cale TOTAL gresita si condusa cu curu, de curve!
    Trebuie sa ati dau dreptate in tot ce scrii - nu este un pamflet, ci cruda realitate!
    Dar sa nu ne mai stresam degeaba - manele la maxim si multe succesuri la toti! :)

    Romania, te iubesc! ...dar cu prezervativ!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si ce e asa mare smecherie ca ti-au ridicat masina? Peste tot se practica asta. Ti-ai gasit si tu cu ce sa arunci cu cacat... Du-te in poola in alta tara si fi fericit acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate!!!! Smecherie era daca te ai intreba tu pe tine, ce cauti tu in viata ta! In fine, ca sa ti raspund la intrebare anonimule, te anunt ca... In alte tari, iti da amenda sau iti pune blocaj la roata, insa in niciun caz nu ti ridica masina care este proprietatea ta personala, insa probabil ca o sa afli asta daca intri putin pe net sau daca pleci de acolo de la tine din sat sa studiezi problema la fata locului, adica cu adevarat in alta tara :) Este lesne de inteles, mai ales dupa cum ai pus problema, ca faci parte din acei lipsiti de putere de discernamant, care, ori este atat de egoist si nu o considera o problema atata timp cat nu i s a intamplat lui, ori este genul ala umil care se pune singur capra zambind si fiind de acord cu toate ineptiile care se intampla in tara asta. Dupa cum am spus....smecherie ar fi daca ai intelege candva, ca nu e deloc smecherie !!!

    RăspundețiȘtergere